محل تبلیغات شما

Remote desktop connection

در ابتدا شما نیاز دارید که بر روی کامپیوتر خود تنظیماتی انجام دهید برای این کار بر روی مای کامپیوتر کلیک راست کرده و بر روی Properties کلیک کنید . در این قسمت گزینه Remote setting را انتخاب کنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

حال در قسمت Remote Assistance تیک گزینه Allow Remote … را زده و در قسمت Remote Desktop مطابق عکس عمل کرده و بر روی گزینه Select Users کلیک کنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

حال بر روی Add کلیک کنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

سپس گزینه Advanced را انتخاب کنید . 

حال بر روی Find Now کلیک کنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

در این مرحله از کادر زیر گزینه Everyone را انتخاب کرده و OK کنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

سپس تمامی صفحه ها را با OK کردن ببندید . 

شما باید آی پی کامپیوتر و همینطور نام کامپیوتر خود را بدانید در صورتی که نمی دانید مطابق روش های زیر عمل نمائید . 

IP

برای بدست آوردن آی پی سیستم با استفاده از کلیدهای ترکیبی Windows R وارد Run شوید . حال عبارت cmd را تایپ کرده و اینتر بزنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

سپس عبارت ipconfig را نوشته و اینتر کنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

آدرس نوشته شده در مقابل IPV4 Address آدرس سیستم شماست آنرا یادداشت کنید .

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

Computer Name 

برای فهمیدن نام کامپیوتر فقط کافیست بر روی مای کامپیوتر کلیک راست کرده و بر روی گزینه Properties کلیک کنید نام نوشته شده در جلوی Full Computer Name نام کامپیوتر شماست . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

کار بر روی کامپیوتر تمام شده و حال نوبت به گوشی شما رسیده است . نرم افزار را نصب و اجرا کنید و بر روی علامت کلیک کنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

مطابق با عکس زیر و بنا بر اطلاعات سیستم شما فیلد ها را پر کرده و آن را تایید کنید . 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

توجه داشته باشید که نام کاربری همان نامی است که برای کامپیوتر خود گذاشته اید و رمز همان رمزی است که برای وارد شدن به ویندوز استفاده میکنید . 

برای کانکت شدن کافیست بر روی کانکشن خود لمس کنید تا کانکت شود . (وای فای باید روشن باشد)

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

بر روی Trust Always یا Trust Once کلیک کنید تا کانکت شوید . 

 

نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop

 

 

Anydesk

به تصویر زیر دقت کنید:

آموزش نرم افزار AnyDesk

1: در این قسمت، آی‌دی سیستم شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را در اختیار دوست یا فرد دیگری قرار دهید که می‌خواهد به سیستم شما متصل شود.

2: اگر قصد دارید به یک کامپیوتر دیگر متصل شوید، لازم است که آی‌دی سیستم فرد مقابل را در این کادر قرار داده و سپس بر روی دکمه مشخص شده با عدد 3 کلیک کنید.

4: در این قسمت، لیست سیستم‌هایی که اخیرا به آنان متصل شده‌اید نمایش داده می‌شود. این نرم افزار قادر است تاریخچه اینگونه اتصال‌ها را در خود نگهداری کند تا هربار لازم به ورود دوباره اطلاعات مربوط به‌ آن‌ها نباشد.

5: تنها زمانی می‌توانید از برنامه انی دسک استفاده کنید، که کامپیوتر شما از یک ارتباط اینترنتی برخودار بوده و در این قسمت، عبارت AnyDesk Ready نوشته شده باشد.

 

 

آموزش پذیرش اتصال به سیستم:

به تصویر زیر دقت کنید:

آموزش نرم افزار AnyDesk

1: در این قسمت، نام، تصویر و آی‌دی سیستم مقابل نمایش داده می‌شود.

2: در این بخش می‌توانید سطوح دسترسی طرف مقابل را تنظیم کنید:

  • Allow to hear sound: امکان/عدم امکان شنیده شدن صدای سیستم برای طرف مقابل
  • Allow to take control: فعال/غیرفعال سازی امکان کنترل ماوس و کیبورد سیستم برای طرف مقابل
  • Allow to use clipboard: فعال/غیرفعال سازی توانایی استفاده از کلیپ بورد توسط طرف دیگر
  • Allow to block keyboard and mouse: توانایی/عدم توانایی قطع دسترسی شما از کنترل ماوس و کیبورد توسط طرف مقابل

 

3: تایید کردن درخواست اتصال به سیستم

4: رد کردن درخواست

 

 

آموزش مدیریت اتصال به سیستم:

به تصویر زیر دقت کنید:

آموزش نرم افزار AnyDesk

1: در این قسمت مدت زمان برقراری ارتباط طرف مقابل با سیستم کامپیوتری شما نمایش داده می‌شود.

2: با کلیک بر روی دکمه قرمز رنگ می‌توان ارتباط را قطع کرد.

3: با کلیک بر روی این دکمه، سوابق گفتگو با طرف مقابل نمایش داده می‌شود.

4: در این قسمت، رویدادهای هر اتصال نمایش داده می‌شود. هر رویداد، شامل یک پیغام موفق برای برقراری ارتباط است.

5: در این قسمت می‌توانید یک گفتگوی جدید را با طرف مقابل شروع کنید.

 

 

آموزش کنترل سیستم دیگران:

به تصویر زیر دقت کنید:

آموزش نرم افزار AnyDesk

1: در این بخش، شما می‌توانید کانکشن فعلی را مشاهده و در صورت تمایل با کلیک بر روی علامت یک ارتباط دیگر را نیز برقرار کنید.

2: با کلیک بر روی این دکمه، می‌توانید برای فرد مقابل پیام ارسال کنید. اگر از سوی طرف مقابل پیامی برای شما ارسال شود، پیغام مربوطه در همین قسمت به اطلاع شما خواهد رسید.

3: با کلیک بر روی این دکمه، به تنظیمات صفحه کلید دسترسی خواهید داشت.

4: با کلیک بر روی این دکمه، به گزینه‌های زیر دسترسی خواهید داشت:

  • Switch side: تغییر دادن جهت برقراری ارتباط
  • Take Screenshot: ثبت اسکرین شات از صفحه نمایش طرف مقابل
  • Show system info: نمایش مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری طرف دیگر

 

5: با کلیک بر روی این دکمه، به گزینه‌های زیر دسترسی خواهید داشت:

  • Fullscreen mode: نمایش تصویر صفحه نمایش به صورت فول اسکرین
  • Original: نمایش تصویر در حالت اورجینال (درصورت عدم هماهنگی بین رزولوشن مانیتور شما و مانیتور طرف مقابل، تصویر برایتان به درستی نمایش داده نخواهد شد.
  • Stretch: نمایش تصویر صفحه نمایش طرف مقابل متناسب با رزولوشن مانیتور شما
  • Auto-Adapt resolution: تطبیق خودکار رزولوشن هر دو سیستم
  • Show remote cursor: نمایش نشانگر ماوس طرف مقابل

 

6: با کلیک بر روی این دکمه، به گزینه‌های زیر دسترسی خواهید داشت:

  • Transmit sound: امکان/عدم امکان پخش صداهای سیستم طرف مقابل برای شما
  • Control mouse and keyboard: امکان/عدم امکان کنرل ماوس و کیبورد طرف مقابل
  • Synchronize clipboard: امکان/عدم امکان همگام‌سازی حافظه کلیپ بورد در هر دو سیستم
  • Block user’s input: جلوگیری از دسترسی طرف مقابل به ماوس و کیبورد
  • Exit: خارج شدن از کانکشن

 

 

آموزش رمزگذاری

با استفاده از نرم افزار انی‌ دسک، می‌توانید امکان برقراری افراد مورد تایید را بدون نیاز به پذیرش از سوی خودتان فراهم کنید. برای این کار، فرد مقابل لازم است که به پسورد تعیین شده توسط شما دسترسی داشته باشد و از این پس با وارد کردن آن، می‌تواند به سیستم (یا برعکس) شما وارد شود.

برای این کار نرم افزار انی دسک را اجرا کرده و بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

آموزش نرم افزار AnyDesk

حال گزینه نشان داده شده را انتخاب کنید.

آموزش نرم افزار AnyDesk

در پنجره باز شده، پسورد دلخواه خود را وارد کرده و در کادر دوم آن را تایید کنید.

آموزش نرم افزار AnyDesk

 

 

آموزش نحوه کپی و انتقال اطلاعات:

نحوه کپی و یا انتقال اطلاعات در نرم افزار انی دسک، درست مشابه با ویندوز اکسپلورر است. در واقع شما می‌توانید فایل مورد نظر خود را از یک سیستم کپی (Copy) کرده و در سیستم دیگر پیست (Paste) کنید و از این بابت هیچ مشکلی نخواهد بود.

نحوهٔ بازیابی رمز عبور حساب کاربری در ویندوز 7 و 10

آموزش جلوگیری از آپدیت ویندوز 10

نحوهٔ حذف رمز عبور در ویندوز 10

روی ,کلیک ,سیستم ,نمایش ,مقابل ,کامپیوتر ,بر روی ,کرده و ,کلیک بر ,با کلیک ,کلیک کنید ,افزار microsoft remote

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها